Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатроник

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с климатроник

    Здравейте колеги.Имам много странен проблем с климатроника.Преди ниаколко дена го напълниха с фреон,смяна на маслото и т.н.Когато колата е студена си духа що годе хладно,но след като се покара и загрее /отива над 90 градуса/запо4ва да духа по топло.Най тъпото е че след 2000 оборота направо започва да си духа топло.Моля ако някой е имал същия проблем нека сподели.Благодариа ви!
    ALFA ROMEO 155 2.0 16V 1996

  • #2
    Re: Проблем с климатроник

    Първоначално публикувано от alfonso90
    Здравейте колеги.Имам много странен проблем с климатроника.Преди ниаколко дена го напълниха с фреон,смяна на маслото и т.н.Когато колата е студена си духа що годе хладно,но след като се покара и загрее /отива над 90 градуса/запо4ва да духа по топло.Най тъпото е че след 2000 оборота направо започва да си духа топло.Моля ако някой е имал същия проблем нека сподели.Благодариа ви!
    Ако компресора работи и дава хладно, обаче и кранчето на парното се е прекарало - е тогава ги смесва и предпоалгам топлото е в повече! Това може да е! Дай още инфо в какво състояние духа топлото!


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #3
      При загрял мотор при високи обороти направо си духа топло.На празен ход си духа хладно.
      ALFA ROMEO 155 2.0 16V 1996

      Comment


      • #4
        сигурен че ти работи компресора през цялото време
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • #5
          A водната помпа ??? Има палстамасова перка, старее и се цепва .Когато се сцепи превърт в остта и няма циркулация.
          каква температура ти вдига при каране.
          Имах го горния проблем миналата година. Първо смених на 2 пъти датчик на вентилатора и баех по платката в голямото реле / 1 кутия в ляво на радиатора като се гледа с/у двигателя.
          Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
          Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

          Comment


          • #6
            И аз имах такъв проблем и се оказа от датчика
            Alfa Romeo 155 1.9TD

            Comment


            • #7
              Колеги извинявам се че използвам тази тема за моя въпрос но ми се стори нещо подобно и при мен начи на колата климатика и компресора й се включват след 2000об. по надолу не може.........някакви идеи?
              92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
              95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
              90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
              00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

              Comment


              • #8
                ю

                Първоначално публикувано от DJ Покажи съобщение
                Колеги извинявам се че използвам тази тема за моя въпрос но ми се стори нещо подобно и при мен начи на колата климатика и компресора й се включват след 2000об. по надолу не може.........някакви идеи?
                Значи включването на компресора принципно няма нищо общо с оборотите на двигателя!Има общо с налягането на фреона в системата има си датчици които го управляват (компресора) и когато е по-високо или ниско налягането го изключват!
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #9
                  уй

                  Първоначално публикувано от alfonso90 Покажи съобщение
                  Здравейте колеги.Имам много странен проблем с климатроника.Преди ниаколко дена го напълниха с фреон,смяна на маслото и т.н.Когато колата е студена си духа що годе хладно,но след като се покара и загрее /отива над 90 градуса/запо4ва да духа по топло.Най тъпото е че след 2000 оборота направо започва да си духа топло.Моля ако някой е имал същия проблем нека сподели.Благодариа ви!
                  Сигурен ли си ,че имаш фреон в системата и че компресора наистина ти се включва!?Аз смених 4 компресора и поне сам си се занимавам знам какви ядове може да има човек с тая климатична система!!Може да си си напълнил системата и още на другия ден да е изфирясал фреона (както ставаше няколко пъти при мен)!!Преди да го напълните стана ли ясно от къде е изпуснал?!М-у другото недеи да вярваш на тая диагностика която прави машината за пълнене лично съм се убедил че нее ефикасна!!Казват ти няма проблем нямаш теч и след 2-3 дена няма никои!!А и за това което казваш че духа като е студен двигатела "Когато колата е студена си духа що годе хладно" от сега ти казвам че трябва да си духа направо студено а не хладко!!!Като запалиш колата се ослушаи дали чуваш прещракването от саидинителя на компресора като пускаш климатика
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #10
                    колеги,аиде и на мен да помагате!!!!!

                    проблема е следния: нямаше грам фреон и го напалних(тоя ми съдра кожата-100лв-щото бил от стария фреон)...обаче не работи и това е то!!! махна буксата на компресора и подаде + директно от акомулатора,и като се разбесне тоя климат та чак се простудих!!!!!!!!!!каза ми че,някаде имам проблем с доставката на +са от "ЧЕЗ-ЕЛЕКТРО"......така де-компресора си е тип-топ,ама като не знам коя е на цвят-ще стане БУМ!!!.........Та много Ви МОЛЯ,даите ми съвет как да спра тези адски потни мъки???...........вмериса ми се даже и багажника на пот!!!!!
                    ако някои знае каде ще ми разрешат проблема да сподели,Моля!!!!!!!!!

                    Comment


                    • #11
                      х

                      Първоначално публикувано от draxterr Покажи съобщение
                      проблема е следния: нямаше грам фреон и го напалних(тоя ми съдра кожата-100лв-щото бил от стария фреон)...обаче не работи и това е то!!! махна буксата на компресора и подаде + директно от акомулатора,и като се разбесне тоя климат та чак се простудих!!!!!!!!!!каза ми че,някаде имам проблем с доставката на +са от "ЧЕЗ-ЕЛЕКТРО"......така де-компресора си е тип-топ,ама като не знам коя е на цвят-ще стане БУМ!!!.........Та много Ви МОЛЯ,даите ми съвет как да спра тези адски потни мъки???...........вмериса ми се даже и багажника на пот!!!!!
                      ако някои знае каде ще ми разрешат проблема да сподели,Моля!!!!!!!!!
                      с климатик или с климатроник си!?Има датчик които следи дали има налягане в системата и ако соответно няма такова неразрешава на компресора да се включва!!
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #12
                        с климатронок е!!! а и треа да има налягане щом е заредена с фреон,нали?
                        някои знае ли каде има сержиз за този проблем???

                        Comment


                        • #13
                          г

                          Първоначално публикувано от draxterr Покажи съобщение
                          с климатронок е!!! а и треа да има налягане щом е заредена с фреон,нали?
                          някои знае ли каде има сержиз за този проблем???
                          Прегледаи си пак бушончетата и релетата щом неотива + към компресора!!Има и датчик които следи налягането в системата ако тои нещо е проблемен пак няма да заработи компресора
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • #14
                            Всяка климатична система има датчици на ниското и високото налягане-на ниското следи дали има фреон в системата и ако е малко не пуска компресора(идеята е ако има пробив да не изхвърли маслото и компресора да работи на сухо),а на високото включва втора скорост на вентилатора и/или ако е двоен датчик при 25-27 бара изключва компресора за да не блокира или пръсне маркуч(тогава вероятно има запушване).Зареждането със зарядна станция,която дозира фреона и маслото понякога не е удачно,защото системата иска повече фреон отколкото пише на колата(около 700-800 гр.).Задължително е да се направи проверка за пробиви след всяко зареждане-аз ползвам търсач,другия вариянт е с ув лампа и оцветител,но според мен е по-скъпия и неудачен вариянт,защото не хваща всички пропуски(в купето например).Компресор се сменя само в много краен случай-всичко се ремонтира.Ако климатика на празни обороти прави студ,а на високи не или е частично запушена системата или не е заредена добре.Много често се случва да работи и частично с парно-при изключен климатик на вътршна циркулация не трябва да духа горещо(маркучите за парното не трябва и двата да са горещи),ако не,значи кранчето(или магнет вентилите) е прецакано.С това се занимавам от 12 години и мой съвет е небързайте да давате пари.Единственото място където могат да ви направят истинска диагностика е Импас 56(сега Аристо Моторс) при Богдан(според мен наи-добрия в БГ,от него съм крал занаят),но ремонтите при тях са скъпи.Всички коли които са на стария фреон(R12) се зареждат с новия(R134A) и работят перфектно (аз давам гаранция за това).Такова нещо като смяна на фреон и масло няма,има дозареждане само ако е необходимо.
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...081#post309081
                            Last edited by victtorbg; d.m.y г., 15:31.

                            Comment


                            • #15
                              х

                              Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщение
                              Всяка климатична система има датчици на ниското и високото налягане-на ниското следи дали има фреон в системата и ако е малко не пуска компресора(идеята е ако има пробив да не изхвърли маслото и компресора да работи на сухо),а на високото включва втора скорост на вентилатора и/или ако е двоен датчик при 25-27 бара изключва компресора за да не блокира или пръсне маркуч(тогава вероятно има запушване).Зареждането със зарядна станция,която дозира фреона и маслото понякога не е удачно,защото системата иска повече фреон отколкото пише на колата(около 700-800 гр.).Задължително е да се направи проверка за пробиви след всяко зареждане-аз ползвам търсач,другия вариянт е с ув лампа и оцветител,но според мен е по-скъпия и неудачен вариянт,защото не хваща всички пропуски(в купето например).Компресор се сменя само в много краен случай-всичко се ремонтира.Ако климатика на празни обороти прави студ,а на високи не или е частично запушена системата или не е заредена добре.Много често се случва да работи и частично с парно-при изключен климатик на вътршна циркулация не трябва да духа горещо(маркучите за парното не трябва и двата да са горещи),ако не,значи кранчето(или магнет вентилите) е прецакано.С това се занимавам от 12 години и мой съвет е небързайте да давате пари.Единственото място където могат да ви направят истинска диагностика е Импас 56(сега Аристо Моторс) при Богдан(според мен наи-добрия в БГ,от него съм крал занаят),но ремонтите при тях са скъпи.Всички коли които са на стария фреон(R12) се зареждат с новия(R134A) и работят перфектно (аз давам гаранция за това).Такова нещо като смяна на фреон и масло няма,има дозареждане само ако е необходимо.
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showt...081#post309081
                              Ремонт има ама зависи кои ти го прави!!!Аз така изгорях с доста пари точно за ремонти и в краина сметка с друк компресор засега всичко си е ок!!Ако някои иска имам няколко все за осови уплътнения Sanden SD709
                              Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 16:09.
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment

                              Working...
                              X